Sedarlah!!!

Assalamualaikum bloggers!
Semoga anda semua berada dalam keadaan yang baik dan sihat sentiasa. Ana kat sini sihat2 saja. lama jugak la ana x update blog neh. Nak kat sibuk sangat tu xde pown haha, rasenyer malas kowt haha......

Alhamdulillah bersyukur kepada Allah kerana ana masih diberi kekuatan untuk hidup dalam dunia yang fana' nih. Banyak perkara lagi yang perlu ana belajar. Banyak lagi ilmu yang ana kena timba. Dunia hari ini makin tua, dia tua dek tangan manusia yang tidak pernah puas dengan hawa nafsunya.

Hurm ana nak cerita la mase ana naek moto YAMAHA TENG-TENG ana, tengah sedap drive tu, ana tengok minyak ciput sudah..lalu ana ambil inisiatif untuk isi minyak di stesen minyak berdekatan..

tengah elok mengisi minyak tu ana nampak la kelibat seorang wanita la yang hanya berseluarkan tied wanita dan baju kemeja...HAISH APE SEMUA NIH!!!!!! ISLAM ADE AJAR KER!!!

xtaw la nak kate ape lagi dah..dier keluar dengan teman lelaki dier, bertambah2 dosa, keluar dengan orang yang bukan muhrim, berpakaian sendat hingga menampakkan segala susuk tubuh, tidak menutup aurat..manusia sekarang kebanyakannya telah rosak banyak perkara kejahatan atau kemungkaran dipertahankan atau diagungkan manakala perkara kebaikan atau mahmudah neh disisihkan atas alasan tidak sesuai dengan peredaran zaman la, kolot la macam2 lagi....

ana harap sangat la orang tu sedar ape yang telah dier lakukan, mungkin dia x paham sepenuhnya agama Islam itu sendiri, ana berdoa sangat2 supaya manusia dan manusia seangkatan dengannya sedar dan mendapat hidayah daripada Allah Taala..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP