Cintaku dan Cintanya~~

Aku memuji Allah kerana menemukan aku cintaku
Kau memberikan daku kekuatan untuk terus hidup
Dan aku di sini dengan anda
Anda `telah berjaya membuka hatiku
Hatiku sering berfikir bahawa cinta itu salah
Namun semuanya berubah tatkala kau berada disisiku
Wahai cintaku...

Ada yang ingin daku perkatakan
Selama mana diriku hidup di muka bumi ini
Daku akan setia di sisimu
Daku akan setia di sisiu jujur dan setia
Sehingga ajal menjemputku...

Daku sungguh mencintaimu,sungguh mencintaimu
Selama sisa hidup daku
Melalui hari dan malam
Daku bersyukur kepadaNya kerana telah mebuka mataku
Sekarang dan selamanya Aku akan berada di sana untuk dirimu
Aku tahu bahawa jauh di lubuk hatiku
Aku merasa sangat diberkati ketika aku teringat padamu
Dan saya meminta Allah untuk memberkati semua yang kita lakukan
Dirimu sebagai isteriku dan teman daku dan kekuatan daku
Dan aku berdoa supaya kita kembali bersama-sama abadi
Sekarang daku merasakan diriku semakin kuat menghadapi cabaran hidup
Semuanya berubah ketika dirimu hadir dalam hidupku

daku sungguh mencintai dirimu....
Dan dirimu mencintai diriku...
marilah kita bersama-sama membina Mahligai bahagia..
bernaungkan hidayah Ya Rabb...
menuju ke ukhrawi....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP