~adekku sofiyyatussakinah~

...Assalamualaikum semua....

ape habaq???
semoga kita semua berada dalam lingkungan rahmat Illahi

Insyaallah pada entry kali neh ana nak kongsilah berkenaan kepetahan adekku tika berhadapan dengan kamera...
Nama adek ana yang comel neh Norsofiyyatussakinah bt. Abdullah bleh tahan lah panjang dier sampai terkeliat lidah menyebutnye..hhaa
umur beliau baru menjangkau 2 tahun bulan 1 yang lepas hehe...
maseh blom bersekolah..dan merupakan anak mak saye yang paling manje lah..sbb dier tu anak yang paling bongsu....
Disamping beliau comel...petah jugak berbicara haha..kalah org tue...
disini ana kongsikan gamba-gambanya..hehe


saat dier pakai tudung ungu....comel x...

memakai tudung ungu.....haha

wajah asal beliau..haha

sape ngajo dier xtaw la...haha

senyum peace!!!

muncung mulut versi 2..haha

dek x baek jelir lidah tu haha...

alahai cangkung la plak....haha


sampai disini sahaja entry kali neh...semoga anda semua berbahagia selalu..and doakan semoga keluarga kami sehat dan ceria selalu....
ameeen~







7 comments:

cik ieda said...

alaa . adek anta sgt comel la :D jeles ~

~Syakir Abdullah~ said...

haha yer kowt...hehe

esmaxempayar.blogspot.com said...

comel

~Syakir Abdullah~ said...

thanks yaa..nanti saya bgtaw adek saya...
ahaha

Liana said...

salam.. comelnya adik anta. yg jelir2 lidah tu, kecik2 xpe..nnt bila dah besar kena simpan dan sentiasa bersopan santun ^_^

maas salama.

~Syakir Abdullah~ said...

liana:ya ka..camtu ya..xtaw lak ana pasal hal tu...mudah-mudahan macam tu lah gamaknya ye..haha
doa2kanlah...hehe

syafiqah said...

Baru terbaca post nih...

Alaihai... comelnye die... Selalunye, anak bongsu mesti comel2kan?? Ada iras abang die... Moga jadi anak yang solehah ye adik Norsofiyyatussakinah... Ameen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP